Polityka zwrotów
Polityka zwrotów Tafti.pl
- Każdy Klient Tafti.pl może w ciągu 17 dni zrezygnować z zamówionego produktu i zwrócić płytę CD lub plik Mp3 do pobrania (lub inny produkt cyfrowy) bez podania przyczyny. Zakupione produkty cyfrowe można zwrócić w ciągu 17 dni od momentu umieszczenia ich w Panelu Klienta, o ile nie zostały odtworzone. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) pobranie produktu cyfrowego z Panelu Klienta jest równoznaczne z jego odtworzeniem. W przypadku produktów na CD zwrot nie jest możliwy po otwarciu zapieczętowanego opakowania.
- W przypadku zwrotu Klient przesyła na adres mailowy admin[na]tafti.pl e-mail z tematem „Zwrot zamówienia nr …” w treści listu podając numer zamówienia i numer konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot. Pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych na rachunek bankowy Klienta.
- W przypadku produktów na CD – płytę należy odesłać na adres sklepu w bezpiecznej kopercie, najtańszą rejestrowaną przesyłką (np. Poczta Polska, list polecony ekonomiczny).
- W indywidualnych przypadkach (np. podwójne zamówienia) Klient może napisać do właściciela Tafti.pl i wyjaśnić sytuację. Właściciel na ogół jest tak elastyczny, że zwraca pieniądze bez gadania, albo proponuje inne nagrania czy kody zniżkowe.
© Paweł Robert Stań
Łódź, 12.02.2022r.