Regulamin Tafti.pl
Portal Tafti.pl jest własnością Wolnego Człowieka Żywej Istoty © Paweł Robert Stań, autora treści zawartych w domenie https://Tafti.pl
Na stronie Tafti.pl najpierw i przede wszystkim zastosowanie ma Prawo Naturalne.
- Właścicielem nagrań udostępnianych w domenie Tafti.pl i ich twórcą jest
Wolny Człowiek
© Paweł Robert Stań (Paweł Robert)
adres tylko do korespondencji:
91-087 Łódź
Wapienna 49/51 lok.62
(+48) 501 150 238
Rachunek bankowy:
mBank 48 1140 2004 0000 3102 1522 2274 - © Paweł Robert sprzedaje swoje utwory (nagrania i publikacje) za pośrednictwem sieci Internet przez stronę www.Tafti.pl
- Warunkiem dokonania zakupu jest akceptacja niniejszego regulaminu.
- Do złożenia zamówienia dla nagrań Mp3 i innych treści cyfrowych niezbędne jest podanie swojego imienia i adresu e-mail, a przy pobieraniu zamówionych nagrań rejestrowany jest adres IP Klienta lub Klientki. Dane kontaktowe służą do przesyłania informacji związanych z produktami i są konieczne do pobrania zamówionych produktów cyfrowych.Między autorem a kupującym człowiekiem zawierana jest umowa cywilno-prawna.
Zamówienie można złożyć jako Gość, lub zakładając konto Klienta. Należy wówczas podać swoje dane osobowe oraz adres e-mail, login i hasło, przy pomocy których Klient będzie mieć dostęp do sklepu.
Zamawiając produkty fizyczne, np. płyty CD, niezbędne jest również podanie adresu, na który ma być dostarczona przesyłka.
Zamówienie można złożyć również w inny sposób po wcześniejszej akceptacji obu stron. Zamówienie jest realizowane po jego opłaceniu. - Klient lub Klientka zakładając konto na stronie Tafti.pl wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz uzyskania pełnych informacji o dostępnych produktach i usługach.
Dane osobowe przekazywane przez Klientów są przetwarzane przez
dane osobowe:
PAWEŁ R. STAŃ 91-087 Łódź, ul. Wapienna 49/51 lok. 62.Podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić realizację umowy lub usługi w należyty sposób. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych klientów znajdują się w Polityce Prywatności. - Złożenie zamówienia jest potwierdzane poprzez wiadomość e-mail zawierającą dane zamówienia i zamawianych produktów.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się w momencie wpływu środków na rachunek bankowy Wolnego Człowieka © Paweł Robert Stań. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem zewnętrznych operatorów płatności, m.in. Dotpay, Przelewy24, Paypro, Transferuj.pl, Paypal.
W przypadku płatności online za pośrednictwem Dotpay.pl, Przelewy24, Paypro, Transferuj.pl, PayPal zamówione produkty cyfrowe są dostępne w ciągu kilku minut od zaksięgowania płatności. - W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 7 dni, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
- Produkty fizyczne są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym (koszt produktu + „koszt przesyłki” i pakowania). Klient zawiera ze Sprzedawcą umowę pełnomocnictwa na wysyłkę. „Koszt wysyłki” jest zwrotem opłaty pocztowej – Sprzedawca nadaje przesyłkę w imieniu i na rzecz Klienta.
- Zamówione produkty do pobrania są w postaci pliku skompresowanego *.ZIP – wystarczy rozpakować archiwum dowolnym programem do archiwizacji danych, np. darmowym 7-Zip. Klient może pobrać zamówiony produkt w ciągu 7 dni maksymalnie 10 razy. Jeśli Klient utraci swoje produkty (w dowolny sposób), to wystarczy napisać na adres admin @ Tafti.pl z prośbą o ponowne udostępnienie. Nie trzeba nic tłumaczyć – na ogół w ciągu 48h linki do pobrania są aktywne (powiadomienie przychodzi na adres email zamówienia).Produkty do pobrania (Mp3 download, ebooki itp.) mogą zostać również wysłane na nośniku fizycznym (CD, DVD). W takim przypadku przed dokonaniem płatności należy skontaktować się z administratorem Tafti.pl w celu uzgodnienia kosztów przesyłki. Jeżeli na stronie produktu jest podany koszt wysyłki, to dotyczy on wysyłki na terytorium Polski.Jeśli nie zaznaczono inaczej: wszystkie produkty na stronie Tafti.pl są do użytku domowego, nie mogą być kopiowane, ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowane, powielane, ani odczytywane w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody © Paweł Robert Stań.
- W przypadku stwierdzenia wady lub braku towaru w już opłaconym zamówieniu © Paweł Robert niezwłocznie informuje o tym fakcie Klienta lub Klientkę. Wartość brakujących produktów jest zwracana na wskazany rachunek bankowy. Klient ma również prawo do rezygnacji z całego zamówienia jak również wybrania innych produktów.
Wysyłki zamówień produktów fizycznych dokonywane są od poniedziałku do piątku. - Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. W przypadku zaginięcia przesyłki zgłaszana jest reklamacja do spedytora, który rozpatruje ją zgodnie ze swoimi procedurami. Po potwierdzeniu zaginięcia listu/paczki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji do Klienta wysyłane jest ponownie zamówienie bądź zwracana jest dokonana za nie płatność. Termin rozpatrzenia zaginięcia przesyłki zależy od regulaminu spedytora.
- Paweł Robert nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy dane adresowe podane przez Klienta są błędne lub niepełne. Po otrzymaniu zwrotu przesyłki, ponowne wysłanie zamówienia jest możliwe po dokonaniu powtórnej wpłaty za wysyłkę oraz pokryciu kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu. To samo dotyczy przypadku, gdy Klient nie odbierze w terminie przesyłki i zostanie ona odesłana.
- Zamówienia realizowane są na terenie całej Polski jak również Świata. W przypadku wysyłek zagranicznych pobierana jest opłata według ustalonej przez spedytora stawki. Klient jest informowany o koszcie wysyłki i dokonuje przedpłaty stosownej kwoty.
- Klient odbierając przesyłkę jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, śladów otwierania itp. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej Protokołu Reklamacji.
- Każdy Klient może w ciągu 17 dni zrezygnować z zamówionego produktu i zwrócić płytę CD lub plik Mp3 bez podania przyczyny. Zakupione produkty cyfrowe można zwrócić w ciągu 17 dni od momentu umieszczenia ich w Panelu Klienta, o ile nie zostały odtworzone. W przypadku produktów na płytach CD zwrot nie jest możliwy po otwarciu zapieczętowanego opakowania.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) pobranie produktu cyfrowego z Panelu Klienta jest równoznaczne z jego odtworzeniem.
W przypadku zwrotu proszę o kontakt mailowy (admin @ Tafti.pl) z podaniem numeru zamówienia i numeru konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot. Pieniądze za produkt zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych na rachunek bankowy Klienta. Patrz: Polityka zwrotów.
W przypadku produktów cyfrowych, co do których zachodzi podejrzenie, że były udostępniane osobom trzecim – reklamacje są odrzucane, a Klient zobowiązany i wzywany do zaprzestania tej aktywności i naprawienia wyrządzonych szkód.
Fragmenty nagrań i wpisów na Blogu Tafti.pl mogą być udostępniane na innych stronach w sposób etyczny i ze wskazaniem źródła (link do cytowanych treści). - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie ma najpierw Prawo Naturalne, a potem przepisy kodeksu cywilnego.
Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2022r.
- Właścicielem nagrań udostępnianych w domenie Tafti.pl i ich twórcą jest