Jak zamawiać na Tafti.pl
- Dodaj wybrane produkty do KOSZYKA
- Przejdź do „POKAŻ KOSZYK„
- PRZEJDŹ DO „ZAMÓWIENIE” / KASA
- Podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia.
- Możesz wpisać kod rabatowy, dodać komentarz do zamówienia, zaznaczyć opcję utwórz konto, dopisać się do Biuletynu, podać imię do nagrania personalizowanego (jeśli zamawiasz).
- Wybierz sposób OPŁACENIA ZAMÓWIENIA i dokonaj płatności.
Czas realizacji zamówienia
- Po zaksięgowaniu płatności na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z danymi do pobrania zamówionych plików. Jeśli utworzyłeś lub utworzyłaś konto użytkownika na Tafti.pl, to dane do pobrania znajdziesz również w Panelu Użytkownika.
- Zakupione produkty cyfrowe w większości są skompresowane do formatu *ZIP i mają limity: 10 pobrań w ciągu 7 dni. Pobrane pliki ZIP należy przed użyciem „rozpakować” – wyodrębnić nagrania z archiwum.
- Produkty fizyczne (np. medytacje na CD) są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych.
Sposoby płatności
- Płatności online są obsługiwane przez Dotpay.pl, Przelewy24 – zostaniesz przekierowany lub przekierowana na stronę, na której możesz wybrać przelew z kilkunastu polskich banków, PayPal albo płatność kartą kredytową, czy wydruk druku przelewu do opłacenia na poczcie.
Bezpośrednia wpłata na konto:
Paweł R. Stań
91-087 Łódź
ul. Wapienna 49/51 lok. 62
Rachunek bankowy: mBank 48 1140 2004 0000 3102 1522 2274 - Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację regulaminu.
- Kupując pliki Mp3, PO OPŁACENIU zamówienia AUTOMATYCZNIE OTRZYMUJESZ link do POBIERANIA na adres e-mail podany przy rejestracji. Przy „szybkich płatnościach internetowych” zamówienie jest zrealizowane w ciągu 1-2 minut.
- POBIERZ na swoje urządzenie zamówione produkty.
- Zamówione produkty są w postaci pliku skompresowanego *.ZIP – pobrane pliki ZIP należy przed użyciem „rozpakować” – wyodrębnić nagrania z archiwum.
- Jeśli Twoje zamówienie obejmuje płyty CD (nagrania w formacie mp3 na nośniku fizycznym) – zostaną one wysłane w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli chcesz, aby zamówione nagrania w wersji „do pobrania” były przesłane na płycie CD – skontaktuj się z Administratorem w celu ustaleniu kosztów CD i przesyłki.
FAQ
Pytanie: Nie otrzymuję maila z potwierdzeniem zamówienia – co robić?
Odpowiedź: Możliwe przyczyny: mail znalazł się w folderze SPAM Twojej poczty, został podany błędny email (np. literówka w adresie), albo został odrzucony przez filtry antyspamowe.
ROZWIĄZANIE 1: Sprawdź folder spam swojej poczty.
ROZWIĄZANIE 2: Dodaj w ustawieniach antyspamowych poczty domenę @tafti.pl do „Białej” listy adresów. Jeśli to nie pomoże – skontaktuj się z administratorem Twojego serwera pocztowego.
ROZWIĄZANIE 3: Złóż zamówienie z adresu email w innej domenie (np. gmail.com)
/Problem występuje dla @web.de/ i czasami dla @wp.pl
*) Napisz do admin @tafti.pl z prośbą o ponowną wysyłkę maila z danymi do pobrania zamówionych plików.
Pytanie: Pobrałem nagranie (plik *.zip), ale nie mogę tego pliku otworzyć poprawnie, wyskakuje błąd. – co robić?
Odpowiedź: Możliwe przyczyny: plik nie został pobrany w całości; plik nie został rozpakowany (brak odpowiedniego programu).
ROZWIĄZANIE 1: Upewnij się, że plik został w całości pobrany (zwłaszcza, gdy nie widzisz statusu pobierania, a Twoje łącze nie jest szybkie). Niektóre z plików mają 130MB i jego pobieranie trochę trwa.
ROZWIĄZANIE 2: plik nie został rozpakowany:
– w systemie Windows: kliknij prawym przyciskiem myszy na plik i wybierz „Wyodrębnij wszystkie” – dalej postępuj zgodnie z kreatorem. Możesz również skorzystać z zewnętrznych programów, np.
Jeśli plik został pobrany w całości, to wszystko powinno być dobrze.
Jeśli masz pytania
skorzystaj z formularza kontaktowego lub napisz na
admin@tafti .pl
+48 501 150 238