Jak zamawiać na Tafti.pl

  1. Dodaj wybrane produkty do KOSZYKA
  2. Przejdź do POKAŻ KOSZYK
  3. PRZEJDŹ DO „ZAMÓWIENIE” / KASA
  4. Podaj dane niezbędne do realizacji zamówienia.
  5. Możesz wpisać kod rabatowy, dodać komentarz do zamówienia, zaznaczyć opcję utwórz konto, dopisać się do Biuletynu, podać imię do nagrania personalizowanego (jeśli zamawiasz).
  6. Wybierz sposób OPŁACENIA ZAMÓWIENIA i dokonaj płatności.

Czas realizacji zamówienia

  1. Po zaksięgowaniu płatności na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z danymi do pobrania zamówionych plików. Jeśli utworzyłeś lub utworzyłaś konto użytkownika na Tafti.pl, to dane do pobrania znajdziesz również w Panelu Użytkownika.
  2. Zakupione produkty cyfrowe w większości są skompresowane do formatu *ZIP i mają limity: 10 pobrań w ciągu 7 dni. Pobrane pliki ZIP należy przed użyciem „rozpakować” – wyodrębnić nagrania z archiwum.
  3. Produkty fizyczne (np. medytacje na CD) są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych.

Sposoby płatności

  1. Płatności online są obsługiwane przez Dotpay.pl, Przelewy24 – zostaniesz przekierowany lub przekierowana na stronę, na której możesz wybrać przelew z kilkunastu polskich banków, PayPal albo płatność kartą kredytową, czy wydruk druku przelewu do opłacenia na poczcie.

    DOTPAY - kanały płatności na Prekognicja.pl

    Bezpośrednia wpłata na konto:
    Paweł R. Stań
    91-087 Łódź
    ul. Wapienna 49/51 lok. 62
    Rachunek bankowy: mBank 48 1140 2004 0000 3102 1522 2274
  2. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację regulaminu.
  3. Kupując pliki Mp3, PO OPŁACENIU zamówienia AUTOMATYCZNIE OTRZYMUJESZ link do POBIERANIA na adres e-mail podany przy rejestracji. Przy „szybkich płatnościach internetowych” zamówienie jest zrealizowane w ciągu 1-2 minut.
  4. POBIERZ na swoje urządzenie zamówione produkty.
  5. Zamówione produkty są w postaci pliku skompresowanego *.ZIP – pobrane pliki ZIP należy przed użyciem „rozpakować” – wyodrębnić nagrania z archiwum.
  6. Jeśli Twoje zamówienie obejmuje płyty CD (nagrania w formacie mp3 na nośniku fizycznym) – zostaną one wysłane w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli chcesz, aby zamówione nagrania w wersji „do pobrania” były przesłane na płycie CD – skontaktuj się z Administratorem w celu ustaleniu kosztów CD i przesyłki.

FAQ

Pytanie: Nie otrzymuję maila z potwierdzeniem zamówienia – co robić?

Odpowiedź: Możliwe przyczyny: mail znalazł się w folderze SPAM Twojej poczty, został podany błędny email (np. literówka w adresie), albo został odrzucony przez filtry antyspamowe.
ROZWIĄZANIE 1: Sprawdź folder spam swojej poczty.
ROZWIĄZANIE 2: Dodaj w ustawieniach antyspamowych poczty domenę @tafti.pl do „Białej” listy adresów. Jeśli to nie pomoże – skontaktuj się z administratorem Twojego serwera pocztowego.
ROZWIĄZANIE 3: Złóż zamówienie z adresu email w innej domenie (np. gmail.com)

/Problem występuje dla @web.de/ i czasami dla @wp.pl

*) Napisz do admin @tafti.pl z prośbą o ponowną wysyłkę maila z danymi do pobrania zamówionych plików.


Pytanie: Pobrałem nagranie (plik *.zip), ale nie mogę tego pliku otworzyć poprawnie, wyskakuje błąd. – co robić?

Odpowiedź: Możliwe przyczyny: plik nie został pobrany w całości; plik nie został rozpakowany (brak odpowiedniego programu).

ROZWIĄZANIE 1: Upewnij się, że plik został w całości pobrany (zwłaszcza, gdy nie widzisz statusu pobierania, a Twoje łącze nie jest szybkie). Niektóre z plików mają 130MB i jego pobieranie trochę trwa.

ROZWIĄZANIE 2: plik nie został rozpakowany:
– w systemie Windows: kliknij prawym przyciskiem myszy na plik i wybierz „Wyodrębnij wszystkie” – dalej postępuj zgodnie z kreatorem. Możesz również skorzystać z zewnętrznych programów, np.

Jeśli plik został pobrany w całości, to wszystko powinno być dobrze.


Jeśli masz pytania

skorzystaj z formularza kontaktowego lub napisz na

admin@tafti .pl
+48 501 150 238

 

Techniki Tafti i Transerfing Rzeczywistości
Logo
Shopping cart